Download Koleksi Buku Program Percuma

Download Koleksi Buku Program Percuma. Hari ni admin nak kongsikan kepada semua terutamanya guru-guru yang memegang jawatan sebagai AJK Buku Program. Sudah kita sedia maklum bahawa pelbagai aktiviti sekolah sepanjang tahun memerlukan kita menyediakan buku program setiap kali program akan dijalankan.

Buku program yang dihasilkan adalah eviden yang menunjukkan bahawa program akan/telah dilaksanakan sepanjang tahun. Pada hari ini saya ingin berkongsi group telegram untuk mendapatkan buku program secara percuma dan berbayar. Terdapat juga bahan grafik berbayar dalam group tersebut. Bayaran untuk mendapatkan buku program ini tidak lah mahal. Sangat murah dan berbaloi.

Dalam group telegram ini, kita boleh dapatkan pelbagai koleksi buku program secara softcopy dalam format powerpoint yang menarik dan mudah diedit. Group telegram yang admin maksudkan ialah Dunia Grafik yang dimiliki oleh Cikgu Hamzah Ali. Jom sama-sama join group ni untuk mendapatkan bahan-bahan grafik secara percuma. Terima kasih kepada Cikgu Hamzah Ali..

Link Group : Dunia Grafik

Di bawah adalah contoh-contoh buku program yang boleh diperolehi di group tersebut. Jom support group telegram cikgu Hamzah




Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url