Asyik Shopee Je, Jom berniaga kat Lazada pula!

Pada hari ini, semakin ramai yang telah memulakan bisnes online sendiri.. Sebahagian besarnya mula berniaga online dengan menjual produk di Shopee kerana ianya mudah diuruskan, mempunyai bilangan pengguna yang ramai dan sangat mesra peniaga..

Semakin ramai yang mampu menjana keuntungan yang konsisten setiap bulan hanya dengan berniaga di Shopee.. 

Untuk menjana pendapatan 4 hingga 5 angka bukanlah sesuatu yang mustahil lagi walaupun anda tidak menjual produk sendiri..

Cuma sebagai Seller yang menjual produk sendiri, kadangkala anda berasa tertekan kerana di Shopee, terlalu ramai peniaga yang berlawan harga! 

Pesaingan ini agak sengit terutama untuk produk-produk fesyen, elektronik dan sebagainya..

Tapi ia bukanlah satu alasan untuk tidak buat duit di Shopee.. Shopee semenangnya platform yang terbaik terutamanya untuk anda yang menjual barangan kepada orang-orang muda.. Menjana keuntungan bersih 4 angka sebulan di Shopee dah dikira sangat baik untuk anda terutamanya pada musim covid-19 ini..

"Tapi Nak Tak Jika Saya Tunjukkan Cara Untuk Gandakan Jualan Di Internet Seperti Yang Anda Perolehi Di Shopee Dengan Lebih Mudah TANPA Sebarang Kos?"

Ya, jika anda mampu menjana keuntungan di Shopee, saya sangat yakin anda juga pasti mampu menjana keuntungan lumayan dengan cara & strategi yang sama jika anda juga mula menjual produk anda di marketplace popular lain seperti LAZADA!

Sama seperti Shopee, Lazada juga merupakan antara marketplace online yang sangat popular di Malaysia.. Ia juga telah dilancarkan lebih awal berbanding dengan Shopee dan mempunyai pengguna setia tersendiri yang masih sangat yakin dan selesa untuk membeli barangan daripada website Lazada berbanding marketplace lain..

Ia juga mampunyai trafik bulanan yang sangat tinggi seperti Shopee.. Ini mampu memudahkan anda menjual produk dengan lebih berkesan di Lazada seperti mana anda menjual produk dan menjana keuntungan yang lumayan di Shopee..

Antara perbezaan ketara Lazada berbanding Shopee ialah:

  • - Lazada kreditkan terus duit jualan ke akaun Seller setelah pembeli menerima produk di tangan mereka.
  • - Shipping Fee lebih rendah sedikit berbanding Shopee dengan Lazada LEX.
  • - Mempunyai tracking order yang lebih simple tetapi sangat detail.
  • - Mempunyai aplikasi yang lebih ringkas dan mesra pengguna terutamanya mereka yang berusia - yang hanya mahu mencari barangan dan bershopping online sahaja tanpa mahukan fungsi canggih yang lain.

Alangkah bagusnya jika anda mampu menjana keuntungan lumayan di Shopee dan Lazada dalam masa yang sama.. Anda bakal mendapatkan pelanggan yang baru di Lazada dan mampu menggandakan jumlah keuntungan yang biasa anda perolehi di Shopee selama ini tanpa perlu keluarkan sebarang kos lain.. Bukankah ini sangat menguntungkan anda?

Dengan turut menjual produk anda di Lazada, anda mampu mengurangkan sedikit tekanan jika jumlah jualan anda di Shopee tiba-tiba jatuh merudum.. Ini kerana jualan di Lazada akan menjadi backup kepada anda.. Ini strategi yang paling bijak & berkesan untuk anda!

Tapi untuk lebih berjaya menjual barangan di Lazada, anda memerlukan ilmu yang benar-benar mampu membantu anda menjual dengan lebih lancar tanpa menghadapi sebarang masalah di Lazada.. Ia dapat mengelakkan anda daripada terpaksa menanggung kerugian akibat daripada masalah-masalah teknikal lain yang tidak anda sedari..

Sebuah e-book yang bertajuk "Panduan Bisnes Lazada" yang ditulis oleh seorang peniaga online yang telah lebih 5 tahun berniaga secara online dengan menjual produk di Lazada, Shopee dan Lelong.my ini pasti dapat membantu anda membina bisnes yang mantap dan mampu menjual produk dengan lebih berkesan di Lazada..

E-book ini ditulis berdasarkan pengalaman penulis sendiri dalam menjual produk beliau di Lazada daripada zero sehinggalah berjaya menjana keuntungan lumayan sehingga 5 angka sebulan hanya di Lazada.. Anda juga mampu mengelak pelbagai kesilapan yang boleh menyebabkan anda mengalami kerugian ketika menjual produk di Lazada dengan ebook ini..

Antara perkara yang bakal anda pelajari dari ebook ini:

  • - Cara mendaftar di Lazada dari A sampai Z
  • - Cara listing produk dengan lebih berkesan
  • - Cara proses order yang masuk dengan lebih lancar
  • - Cara terbaik menyelesaikan pelbagai masalah pelanggan
  • - Cara promosikan produk anda dengan lebih berkesan di Lazada
  • - Cara membina lazada store yang mengancam & cara mudah mempromosikannya di internet
  • - Cara mencari stok tambahan yang murah & berkualiti untuk dijual di Lazada

Kini menggandakan keuntungan yang biasa anda perolehi di Shopee bukanlah sesuatu yang mustahil - jika anda turut mula menjual produk yang sama di Lazada dengan lebih bijak dan berkesan.. Yang lebih bagus lagi, anda tidak perlu mengeluarkan sebarang kos tambahan untuk menjana keuntungan lumayan sebegini..

Jika selama ini anda mampu untung paling minimum RM5000 sebulan dengan menjual di Shopee sahaja.. Kini anda mampu mengaut untung berganda-ganda apabila anda mula menjualnya di Lazada juga dalam masa yang sama.. Inilah antara lubuk lumayan peniaga online yang perlu anda terokai selain Shopee kerana ia terbukti mampu menguntungkan anda..

Jom mula belajar menjual di Lazada dengan lebih berkesan sekarang juga untuk menambah lagi keuntungan bulanan yang biasa anda perolehi selama ini di Shopee.. Keuntungan berganda-ganda ini pasti mampu jadi milik anda!

Klik link di bawah untuk mengetahui maklumat lanjut:

https://www.klikjer.com/members/idevaffiliate.php?id=11598_76_5_103

Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url