7 Cara Berkesan Gandakan Jualan Di Lazada Dengan Lebih Mudah dan Pantas

Menjual produk secara online di marketplace seperti Lazada merupakan pilihan para peniaga pada hari ini termasuklah para peniaga offline.. Ini kerana ianya solusi yang paling mudah dan menguntungkan untuk berniaga online selain tidak memerlukan modal yang banyak..

Baru-baru ini saya berjumpa dengan seorang kawan lama yang berniaga menjual t-shirt secara online.. Menurutnya, jualan t-shirt beliau kini laris dan mampu menjana RM1,000 hingga RM2,000 sehari hanya dengan menjualnya di Lazada.. Ianya sangat menguntungkan!

Itu antara cerita mereka yang berjaya.. Hakikatnya banyak juga cerita daripada peniaga-peniaga yang kurang berjaya menjual di Lazada.. Ada yang rugi akibat ditipu dan ada juga yang tak mampu menjual akibat persaingan yang sengit..

Kebanyakan yang gagal adalah kerana kurangnya ilmu dalam menjual produk di Lazada.. Anda sebenarnya perlu tahu cara sebenar berbisnes di Lazada atau anda terpaksa menanggung kerugian yang sia-sia di kemudian hari..

Ini antara 7 cara terbaik bagaimana anda mampu membina sebuah bisnes yang menguntungkan anda dengan lebih mudah, pantas dan berkesan di Lazada..

#1 - Menggunakan fungsi LAZLive (live streaming) untuk mempromosikan produk anda secara terus kepada para pengguna Lazada yang lain.

#2 - Menggunakan copywriting yang mantap di ruangan description beserta dengan foto-foto produk yang mampu menarik mata bakal pembeli.

#3 - Pantas dalam menjawab setiap soalan daripada pembeli dengan terang, jelas dan mesra sama ada di ruangan soalan page produk mahupun di ruangan chat.

#4 - Memberikan diskaun istimewa serta menyertai kempen jualan istimewa Lazada dan meletakkan banner kempen jualan pada gambar produk anda.

#5 - Memberikan free gift yang berkualiti kepada para pembeli produk anda yang dapat menarik pembeli sedia ada untuk terus membeli produk daripada anda.

#6 - Galakkan pembeli memberikan rating & komen positif mengenai produk yang dibeli dengan memberikan bonus seperti diskaun terhad sekiranya mereka melakukannya dengan segera untuk meyakin pengguna Lazada yang lain untuk membeli produk anda. 

#7 - Membayar untuk kempen pengiklanan produk anda di Lazada - sama ada untuk menaikkan trafik ke page produk anda atau menaikkan sales jualan produk anda.

Dengan 7 cara di atas, anda pasti mampu menjual produk anda dengan lebih mudah dan pantas serta mendapat keuntungan lumayan secara konsisten setiap bulan di Lazada!

"Dah bersedia untuk menjual di Lazada?"

Saya ingin rekomenkan kepada anda sebuah ebook terbaik yang dapat membantu anda membina bisnes online yang menguntungkan anda di Lazada.. Ebook ini ditulis oleh seorang yang berpengalaman lebih 5 tahun menjual di Lazada dari kosong hinggalah beliau mampu menjana keuntungan 5 angka sebulan..

Ebook yang bertajuk "Panduan Bisnes Lazada" ini telah membantu ramai peniaga menjana pendapatan lumayan dengan hanya menjual produk di Lazada.. 97% daripada pembeli ebook ini mampu mengaut keuntungan 4 angka sebulan - malah ada yang mampu mencapainya dalam masa sehari sahaja terutamanya ketika musim jualan istimewa Lazada!

Apa yang bakal anda pelajari daripada ebook ini ialah:

  • - Cara mendaftar di Lazada dari A sampai Z
  • - Cara listing produk dengan lebih berkesan
  • - Cara proses order yang masuk dengan lebih lancar
  • - Cara terbaik menyelesaikan pelbagai masalah pelanggan
  • - Cara promosikan produk anda dengan lebih berkesan di Lazada
  • - Cara membina lazada store yang mengancam & cara mudah mempromosikannya di internet
  • - Cara mencari stok tambahan yang murah & berkualiti untuk dijual di Lazada

Dengan ilmu yang dipelajari dari ebook lengkap ini SERTA ditambah dengan produk jualan anda yang mantap, TIDAK MUSTAHIL anda mampu menjana keuntungan lebih lumayan berbanding para pembeli ebook lain..

Jika sehari anda mampu menjana untung konsisten RM1000, kalau 30 hari pastinya ia bakal mencecah 5 angka - HANYA DALAM MASA SEBULAN.. Bukankah ianya sangat menguntungkan anda?

Jadi jangan tunggu lama-lama.. Mulakan bisnes online anda di Lazada dengan 'langkah kanan' hari ini juga!

Semua maklumat yang anda perlukan untuk memastikan berjaya menjual di Lazada dan menjana keuntungan lumayan secara online ada di:

https://www.klikjer.com/members/idevaffiliate.php?id=11598_76_5_100

Previous Post Next Post