Top 5 Perfume DeXandra Untuk Lelaki 2018

 Sudah sedia maklum bahawa De'Xandara menjadi pilihan pengguna kerana brand yang dipercayai dengan bauan yang tahan lama sesuai untuk semua. Jom kita lihat apa ciri-ciri De'Xandra yang menjadi pilihan pengguna pada masa kini.


  • 35ml, EDP perfume
  • mudah dibawa travel
  • produk bumiputera
  • tahan lebih lama, lebih 8 jam
  • setanding produk antarabangsa
  • keluaran de'xandra adalah wangian yang paling digemari perfumes lover
  • menepati citarasa & permintaan rakyat Malaysia
  • harga mampu milik
  • ALKOHOL De'Xandra ialah daripada ekstrak tebu & ia boleh dibawa solat.

Hari ini saya nak kongsi Top 5 Perfume De'Xandra Untuk Lelaki 2018. Sebagai pengguna dan juga agen kepada De'Xandara semestinya salah satu perfume ini menjadi pilihan saya. Bagaimana pula dengan pilihan anda?

Top 5 Perfume De'Xandra Untuk Lelaki 2018

1. Nemesis (Desire Blue)

Bau wangian Nemesis (Desire Blue) ni seakan bau lautan dicampur buah-buahan citrus yang sangat fresh dan soft; tidak terlalu pekat atau intense.



2. Perfume Woodbine

Perfume Woodbine memiliki bau seakan-akan wangian One Million dari Paco Rabbane. One Million dari Paco Rabbane merupakan perfume top seller abad ini tau. Baunya musky, memang tersangat ekslusif, macho dan membuat diri rasa kaya dan bergaya. Perfume Woodbine ni, tidak terlalu pekat sehingga menusuk hidung, tapi masih kekal wangi dan tahan lama.



3. De’Xandra Vigor

De’Xandra Vigor ni, di inspirasikan oleh Invictus dari Paco Rabbane; yang direka khas untuk membawa mood “fresh and sporty, yet sensual and masculine“. Bau Vigor terdiri dari bauan citrus grapefruit dan lemon, haruman lautan dan bau wangi bunga Jasmin dan daun-daun hijau. Memang unik dan segar.


4. Perfume Grandeur 

Perfume Grandeur dari De’Xandra memiliki bau yang serupa seperti 212 VIP for men keluaran Carolina Herrera. Bau Grandeur unik, kerana ia terdiri dari gabungan buah passion fruit yang harum dan manis, buah limau nipis dan daun pudina yang segar, dan bau rempah (spices) yang maskulin. Kombinasi unik antara bahan bahan ni, membuatkan Grandeur lebih digemari oleh golongan elit dan VVIP. Aroma perfume ini, memang ekslusif, mahal dan seksi!



5. Perfume Devotion

Perfume Devotion keluaran De’Xandra di inspirasikan oleh wangian Hugo Boss Bottled. Devotion memang sesuai dipakai baik oleh golongan anak muda, mahupun golongan yang lebih matang. Aromanya merupakan campuran haruman Bunga Vanilla, Epal, buah-buahan citrus, dan aroma ‘musky’ seperti cinnamon dan sandalwood. Bau Devotion memang penuh elegant dan maskulin. Sesuai di pakai di pejabat, untuk berbincang business atau semasa majlis-majlis formal.



Apa yang ditunggu lagi? Jom lah cuba perfume yang menjadi kegilaan ramai ini. Pastikan beli perfume ini dengan agen yang sah bagi mengelakkan perfume yang fake di pasaran.

LIKE facebook kami untuk harga promosi. Facebook

Previous Post Next Post