#RiangRayaTuneTalk - Raya Bersama Mak Ngah Lipstik


Iklan paling sempoi tahun ni rasanya nak bagi kat Tune Talk. Barisan pelakon memang sempoi dan menjadi..Jom tengok iklan ni..

Intro iklan ni 

Berbaik sangka itu mulia, Ikhlaskan hati, senyum ceria!

Zaman sekarang ni, netizen adaaa je benda nak kritik lah, membawang la tanpa periksa dulu asal usul cerita. Macam Mak Ngah Lipstik ni la, ada je benda nak digosipkan. Haa, kalau nak tau cerita betul pasal Si Saiful, Mawar, dan Zakiah tu, kena la tunggu video seterusnya!

Sumber: Youtube/ Tune Talk


Post a Comment

0 Comments