Giveaway Azam Baru 2018 By Elihjapahar.com


Belum terlambat untuk ucapkan selamat tahun baru 2018. Di samping join giveaway ni, #kickstory harap dapat meningkatkan lagi traffic ke blog www.kickstory.net, bab kata pepatah sambil menyelam minum air..Bercerita tentang azam 2018, sebenarnya banyak azam yang ingin dicapai tambahan lagi azam yang tahun lepas pun tidak berjaya lagi. 

Antara azam 2018 ni ialah

Harap pada tahun 2018 ni dapat menyiapkan thesis untuk postgraduate dengan jayanya. Amin. Disamping itu juga berazam untuk membuka semula kedai online dengan nama MpireOne selepas ditutup sementara. 

Like facebook MpireOne : https://www.facebook.com/mpireone

Selain itu, saya berazam untuk meningkatkan jualan dan menceburi bidang affiliate dengan lebih baik berbanding tahun-tahun yang lepas..di samping itu juga saya berazam untuk meningkatkan traffic blog baru dibina supaya lebih baik.

Blog Baru: JomlahShare 

Doakan saya dapat mencapai segala azam pada tahun 2018 ini. 




Next Post Previous Post
3 Comments
  • Elih Japahar
    Elih Japahar February 03, 2018

    Menarik. Semoga thesis dapat disiapkan dgn jayanya. Kedai online utk dropship ke tuan?

    Untuk blog jawatan kosong ni perlu persaingan yg kuat dlm SEO, banyak blog/website yang ratusan ribu/jutaan like diluar sana..perlu usaha yang berlipat kali ganda utk affiliate dan trafik banyak..

    P/s: Terima kasih sudi join GA ni, semoga berjaya!

  • sHaRiNa eLyaNa
    sHaRiNa eLyaNa February 21, 2018

    gud luck untuk azam tahun ini
    jemput baca sha punya azam juga hee
    http://www.opzzpinky.my/2018/01/giveaway-azam-baru-2018-by.html

  • Azah Rahaman
    Azah Rahaman February 24, 2018

    singgah sini dari giveaway yang sama. semoga dipermudahkan segala urusan untuk mencapai azam tahun ni ye :D jemput singgah blog azah pula. hehe :) http://www.azahrahaman.com/2018/01/giveaway-azam-baru-2018-by.html

Add Comment
comment url