9 Sebab Perlu Sertai Affiliate Klikjer

klikjer affiliate


Pada masa ini kebanyakkan rakyat Malaysia diuji dengan pelbagai masalah kewangan terutamanya selepas pandemik covid-19 melanda Malaysia selama hampir 2 tahun. Ada yang dibuang kerja, ada yang tiada pendapatan tetap dan sebagainya.

Pelbagai kerja dilakukan bagi menampung keperluan hidup yang mencabar pada waktu ini. Semoga kita semua dapat menghadapi dugaan ini dengan jayanya. InshaAllah. 

Pada hari ini, saya ingin berkongsi satu cara untuk menjana pendapatan sampingan yang boleh kita lakukan sambil menggunakan facebook, bersantai dan sebagainya. Antara cara yang boleh dilakukan untuk mendapat pendapatan sampingan ialah dengan mendaftar sebagai agen affiliate secara percuma.

Jika kita rajin dan berusaha untuk membuat promosi melalui pelbagai platform seperti facebook, twitter, whatsap dan sebagainya, saya percaya kita boleh lakukan. 

Apa itu affiliate?

Affiliate ni merupakan salah satu teknik memasarkan dan mengiklankan produk di internet. Program Affiliate ialah apabila korang menjadi orang tengah (agen) mempromosikan produk orang lain melalui link affiliate dan akan mendapat komisen dalam jumlah tertentu jika ada orang membeli produk tersebut melalui link affiliate korang.

Kenapa perlu join affiliate klikjer?

  • Keahlian PERCUMA
  • Komisyen 50%
  • 1-Tier / Level Affiliate
  • Produk Berkualiti Tinggi!
  • Bahan Pemasaran Disediakan
  • Komisen Auto-Payout!
  • Refund Rate Hampir “Zero!”
  • Group Support Disediakan
  • Latihan & Panduan Disediakan!


Keahlian PERCUMA

Tiada sebarang yuran dikenakan untuk daftar menjadi ahli affiliate, malahan, anda juga tidak diwajibkan untuk membeli sebarang produk apabila menjadi ahli affiliate..

Komisyen 50%

Setiap jualan yang terhasil dari link affiliate anda, anda akan menerima komisyen sebanyak 50% dari harga jualan produk tersebut. Ia adalah komisyen yang sangat tinggi!!

1-Tier / Level Affiliate

Anda juga boleh rekrut ahli baru dan mempunyai “orang bawah” (1 level sahaja). Setiap kali “orang bawah” anda membuat jualan, anda akan turut memperolehi komisyen sebanyak 5%.

Produk Berkualiti Tinggi!

Sebelum menerbitkan sesebuah ebook, pihak kami akan memastikan ebook tersebut melepasi piawaian “POWeR” kami yang ketat bagi memastikan ebook tersebut betul-betul berkualiti tinggi! Orang kata, “tak malulah” kalau nak promote ebook-ebook kami.. sebab anda tahu, ebook terbitan kami sangat berkualiti.

Bahan Pemasaran Disediakan

Setiap produk disertakan juga dengan bahan-bahan promosi yang menarik seperti banner, ayat iklan, artikel, dan sebagainya. Ia akan memudahkan anda untuk membuat promosi. Hanya perlu “copy & paste” sahaja!

Komisen Auto-Payout!

Ya! Komisyen anda akan dikreditkan terus ke akaun anda secara automatik pada setiap awal bulan. Dengan syarat, komisen yang terkumpul sekurang-kurangnya RM30. Jadi, pastikan maklumat perbankan anda adalah tepat sewaktu mengisi borang pendaftaran!..

Refund Rate Hampir “Zero!”

Buat masa ini, kadar “refund rate” kami hanyalah 0.04% (berdasarkan data jualan tahun 2021). Disebabkan itu, kejadian “komisyen anda ditarik balik” disebabkan pembeli meminta refund, hampir tidak berlaku .

Group Support Disediakan

Kami menyediakan group bantuan dan sokongan kepada para affiliate menerusi telegram dan juga facebook group! Anda boleh dapatkan tips serta bantuan jika ada sebarang masalah atau pertanyaan tentang program affiliate klikjer!

Latihan dan Panduan Disediakan!

Kami juga ada menyediakan panduan dalam bentuk ebook dan juga video tutorial untuk membantu anda memahami dengan lebih lanjut tentang program affiliate kami disamping dapat memantapkan lagi “skill marketing” dan promosi anda!..

Daftar Program Affiliate Klikjer

Bagi sesiapa yang berminat untuk menjadi sebahagian daripada agen program affiliate klikjer bolehlah membuat pendaftaran secara percuma di bawah dan bersedia untuk menjana pendapatan sampingan. 

Previous Post Next Post