Lazada Shopathon Blogger Contest - Shopathon Sale


Shopathon Sale oleh Lazada yang bertarikh 27 September 2018 adalah satu tarikh yang ditunggu-tunggu oleh online shoppers. Pada tarikh tersebut, LAZADA sekali lagi akan membuat jualan hebat dengan pelbagai barangan promosi yang menarik. Jangan lupa nantikan Shopathon Sale (https://www.lazada.com.my/super-shopathon-sale/) yang akan kunjung tiba.

Pada 9 september yang lalu, Lazada sudah membuat Festival Sale dengan pelbagai barangan yang ditawarkan dengan harga yang berpatutan. Pada kali ini, Lazada akan mengadakan jualan "Shopathon Sale" yang akan berlangsung pada 27 September 2018 dengan pelbagai pilihan item yang menarik dan gempak.
Don't miss Shopathon Sale (https://www.lazada.com.my/super-shopathon-sale/). Save the date guys!! Ready to shop on 27 September 2018. 
Pembelian barangan di Lazada sangat mudah. Ada laptop, ada ipad atau ada telefon semua boleh kita miliki dengan hanya satu klik sahaja. Jangan lupa nantikan Shopathon Sale oleh Lazada. Di Lazada, pelbagai barangan berjenama kita boleh perolehi dengan harga yang berpatutan dan puas hati berbanding kita beli di pasar raya.

Pelbagai jenama (brands), yang telah menjadi pilihan saya sejak dahulu lagi sama ada membeli di pasaraya atau membeli secara online. Saya akan setia dengan jenama tersebut kerana kualitinya lebih baik. Dalam membuat pilihan jenama, kualiti lebih saya pentingkan berbanding kuantiti.

Sempena Shopathon Sale ini, antara 3 pilihan jenama yang paling utama menjadi pilihan saya ialah,

1. ASUS OFFICIAL STORE

Saya adalah pengguna tegar barangan jenama ASUS seperti telefon, laptop dan tab. Jenama ASUS telah wujud sudah lama dan menjadi salah satu jenama yang memikat hati saya. Kenapa saya sukakan jenama ASUS? Saya menyukai barangan berjenama ASUS kerana kualiti barangan ASUS adalah yang terbaik dari segi tempoh ketahanan, tahan lasak, up to date dan lebih murah berbanding jenama lain. Tidak lengkap jika tidak menggunakan barangan jenama ASUS. Peminat tegar ASUS mesti sukakan Shopathon Sale ini, kerana mereka boleh mendapatkan pelbagai barangan ASUS dengan harga promosi.



2. CASIO OFFICIAL STORE

CASIO adalah pilihan jenama yang turut saya sukai kerana barangan CASIO lebih berkualiti berbanding jenama-jenama yang lain. Kalkulator jenama CASIO adalah yang pertama saya miliki semasa zaman belajar dahulu. Jam tangan jenama CASIO juga telah saya miliki semasa zaman belajar dahulu. Selepas menggunakan kalkulator dan jam tangan, saya terus menjadi peminat setia kepada jenama CASIO. Berkualiti dan tahan lasak  membuatkan saya jatuh hati dengan barangan jenama CASIO. Harga barangan jenama CASIO adalah berpatutan. Berbaloi kita memiliki jenama CASIO walaupun harganya mahal. Kualiti sesuatu barangan adalah penting berbanding harga. Nak dapatkan harga yang murah bolehlah membeli di Lazada semasa Shopathon Sale



3. LEVI'S OFFICIAL STORE

Tidak lengkap hidup seharian tanpa menggunakan barangan berjenama LEVI'S. Barangan berjenama LEVI'S seperti seluar jeans, tshirt dan kasut telah menjadi pilihan saya sejak dahulu lagi kerana kualiti yang ditawarkan tidak sama dengan jenama yang lain. Mengenakan pakaian berjenama LEVI'S membuatkan kita rasa lebih confident dan selesa. Keaslian barangan jenama LEVI'S adalah yang terbaik dengan harga yang ditawarkan lebih murah terutamanya apabila dibeli secara online di Lazada. Saya sangat menyukai jenama LEVI'S kerana bermutu, berkualiti, tahan lebih lama dan harga yang ditawarkan lebih murah terutamanya membeli secara online di Lazada.


Di atas adalah 3 pilihan jenama kesukaan saya yang paling utama. Tanpa jenama tersebut saya rasa tidak lengkap hari saya. Bagi mendapatkan jenama seperti yang nyatakan atau jenama-jenama yang lain bolehlah membeli secara online di Lazada sempena Shopathon Sale yang akan berlangsung pada 27 September 2018 nanti. Jangan lepaskan peluang untuk membeli pelbagai barangan dengan pelbagai jenama kesukaan anda.

Klik Sini Shopathon Sale


Kepada blogger yang mahu menyertai Lazada Shopathon Blogger Contest bolehlah klik banner di bawah. Semoga berjaya


Lazada Shopathon Blogger Contest
Previous Post Next Post