Budget Hotel Di Penang : I Home Hotel

Mencari hotel yang murah di sekitar Penang (Pulau) amatlah sukar bagi pelancong-pelancong luar negara dan tempatan. Budget hotel yang murah sekitar RM100 ke bawah amatlah jarang ditemui di sekitar Penang ini.
Gambar Hiasan
Bagi Bag Packers, mencari hotel yang murah adalah satu kemestian dalam merancang budget untuk mengembara di sekitar Penang secara amnya. Kickstory mencadangkan kepada pelancong tempatan supaya menginap di IHome Hotel iaitu di Bandar Sunway Prima di Sungai Tiram.

IHome Hotel ini amat sesuai menjadi persinggahan kepada pelancong yang datang menggunakan kapal terbang atau bas kerana hotel ini terletak tidak jauh dari Lapangan Terbang dan Stesen Bas. Hotel ini menawarkan pelbagai kemudahan seperti wifi dan sebagainya.

Pelbagai pilihan bilik dengan harga berpatutan di tawarakan. Bagi bilik jenis Queen Size seperti admin Kickstory menginap adalah sekitar RM75/semalam. Ini adalah harga yang murah jika dibandingkan dengan hotel di sekitar Bayan Baru, Bayan Lepas, Nibong Tebal dan sebagainya..

Previous Post Next Post