Lazada Shopathon Blogger Contest - - All You Ever Wanted


9.9 Festival Sale All You Ever Wanted oleh Lazada mesti ditunggu-tunggu oleh kaki online shopping seperti saya untuk mendapatkan item-item yang menjadi kegilaan dengan kadar yang berpatutan. Tawaran harga setiap kali Sale di Lazada memang berbaloi-baloi di samping juga item yang berkualiti. Jangan lupa untuk dapatkan tawaran menarik di Lazada sempena 9.9 Festival Sale All You Ever Wanted

Sempena 9.9 Festival Sale [https://www.lazada.com.my/99-festival/?hybrid=1] All You Ever Wanted yang akan bermula 6 -9 September ini, beberapa produk yang menjadi kegilaan saya ialah,

1. Asus Zenfone Max Pro (M1) [6G RAM / 64GB ROM]


Bagi peminat jenama Asus seperti saya, tawaran Asus Zenfone Max Pro yang ditawarkan oleh Lazada sempena 9.9 Festival Sale amatlah berbaloi untuk dimiliki. Selepas melihat tawaran harga sempena 9.9 Festival Sale dengan spesifikasi telefon yang terbaik membuatkan saya ingin menukar Asus Zenfone 6 saya kepada Zenfone Maz Pro. Simpan dalam wishlist saya dulu telefon ini.

2.  Casio G-SHOCK GA-100A-9A BUMBLEBEE Analog & Digital Men's Resin Watch (Yellow & Black)

Ni lagi satu item yang menjadi kegilaan saya sempena 9.9 Festival Sale di Lazada. Saya adalah peminat tegar Casio G-Shock. Tawaran harga yang berbaloi sempana 9.9 Festival Sale sangat menarik minat saya untuk memiliki jam ini. Tak sabar menunggu Crazy Deal 9.9 Festival Sale nanti.

3. Dunhill Desire Red EDT 100 ML Perfume For Men Original Quality Product

Dunhill perfume adalah item yang menjadi wishlist saya untuk dimiliki sempena 9.9 Festival Sale. Wangian yang dijamin original ini akan saya beli sempena 9.9 Festival Sale. Biasanya saya akan membeli perfume original di airport. Namun selepas melihat harga yang ditawarkan sempena 9.9 Festival Sale, menyakinkan saya untuk membeli di Lazada.


9.9 Festival Sale All You Ever Wanted

Sempena 9.9 Festival Sale oleh Lazada, pelbagai barangan yang menarik dengan harga yang berpatutan perlu dimiliki oleh setiap pengunjung. Jangan lupa melihat pelbagai koleksi item sempena 9.9 Festival Sale. Tinggal beberapa hari sahaja lagi tau.

Apa lagi? Jom lah kongsi barang apa yang korang nak beli sempena 9.9 Festival Sale All You Ever Wanted di Lazada ni.


Kepada Blogger yang nak join contest Lazada Shopathon Blogger Contest bolehlah klik sini [Blogger Contest]


Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url