Lazada Online Revolution



Baru habis bercuti sempena cuti sekolah. Tiba-tiba terlihat iklan Lazada Online Revolution membuatkan hati tertarik untuk membeli barangan yang ditawarkan dengan harga yang sungguh murah. Di samping mencari barangan online sempena Lazada online revolution, nak mencuba nasib untuk join Blogger Contest oleh Lazada.. 

Yang nak join contest ni sila klik banner di bawah.



Jawapan bagi soalan Lazada Online Revolution

a. Do you remember the first product that you ever purchased online? What was it and how was your experience? Adakah anda masih ingat produk pertama yang pernah anda beli dalam talian? Apa itu dan bagaimanakah pengalaman anda?

Produk yang pertama saya beli dalam talian iaitu di Lazada ialah MP5 Video Player (touch screen). MP5 video player adalah pemain video dan muzik yang saya selalu gunakan apabila jogging, membaca dan sebagainya. MP5 video player ini sangat berkualiti. Produk yang saya beli dalam talian ini masih boleh digunakan dan saya berpuas hati dengan produk yang dibeli. Saya juga telah rekemen kepada rakan-rakan supaya membeli produk dari Lazada kerana kualiti barangan adalah baik..Antara produk-produk lain yang telah saya beli di Lazada selepas membeli MP5 video player ialah jam tangan, bluetooth speaker, pakaian, pampers, air fryer dan sebagainya. Seronok membeli di Lazada.

Ramai yang suka online sini https://www.lazada.com.my/online-revolution

b. Which types of products would you prefer buying online?  Jenis produk mana yang anda lebih suka membeli dalam talian?

Jenis produk yang saya suka dan sudah beli secara online ialah produk Gadget (MP5), jam tangan, barangan elektrik, pakaian dan barangan bayi atau kanak-kanak. Jenis produk ini mudah dibeli secara online dan harga yang ditawarkan adalah berpatutan dan murah terutama membeli di LAZADA.


c. What to you love about online shopping? 
Apa yang anda suka tentang membeli-belah dalam talian?


Apa yang saya suka tentang membeli secara online terutamanya di website LAZADA ialah menjimatkan masa saya. Saya tidak perlu ke kedai yang mengambil masa berjam-jam untuk mendapatkan barang yang saya perlu. Hanya berada di depan komputer, cari produk dan saya dapat barang yang saya perlukan. Masa penghantaran barang adalah cepat dan terjamin. Selain itu, saya suka membeli dalam talian kerana harga yang ditawarkan lebih murah berbanding beli di kedai atau supermarket..Perbezaan harga beli secara dalam talian dan kedai jauh beza. Beli secara online lebih murah dan menjimatkan duit poket saya.


d. Which products did you buy or are you planning to buy on Lazada during the Online Revolution sales?  
Produk manakah yang anda beli atau anda merancang untuk membeli di Lazada semasa jualan Revolusi Dalam Talian?


Sebagai seorang guru sudah pasti saya merancang untuk membeli barangan untuk kegunaan diri saya dan pelajar saya. Saya merancang untuk membeli Printer Epson L360. Printer yang ditawarkan sempena lazada online revolution lebih murah berbanding harga di kedai.




Jangan lepaskan peluang membeli belah di LAZADA bermula pada 11 November to 14 December 2017. KLIK sini  https://www.lazada.com.my/online-revolution
 atau klik banner di bawah



Yang nak join blogger contest oleh lazada klik banner di bawah.





Previous Post Next Post