Ringkas dan Menawan Di Pagi Raya


Cantik dan Bergaya Sakan Di Pagi Raya.  Semua dah beli barang keperluan raya ke? Manalah tahu tahun ni semua nak bergaya sakan dengan fashion terbaru, wangian badan, kasut dan sebagainya. Kalau belum beli dan malas beratur panjang di kaunter baik sekiranya beli keperluan raya secara online di Lazada. Ada laptop, ada handphone klik je Marhaban Ya Ramadhan and Riang Ria Raya Sale  dan beli. 

Kickstory nak beraya sakan dengan join contest yang dianjurkan oleh Lazada. Manalah tahu dapat baucer membeli keperluan raya di Lazada..Tema contest ni ialah Looking Good and Beautiful. KLIK SINI untuk join contest.

Looking Good and Beautiful

a. What's your color theme for this Raya? 

Saya memilih tema warna kelabu pada hari raya tahun ni. Warna ni sedondong dengan baju anak dan isteri. Kenapa pilih warna kelabu? Saya memilih warna kelabu kerana ingin merasai kelainan tona warna pada sambutan pada tahun ini. Harapnya tema tahun ni bersesuaian dan lebih bergaya di pagi raya.  

b. Share your outfit details for this Raya 


Pada tahun ini saya memilih untuk memakai baju melayu cekak musang yang berwarna kelabu pada hari raya pertama dan dipadankan dengan sampin yang berwarna hitam. Butang baju yang dihasilkan dari mutiara dipadankan dengan baju melayu bagi menyerlahkan warna kelabu semasa di pakai di pagi raya. Manakala pada hari kedua, saya memilih baju melayu cekak musang yang berwarna unggu. Saya memilih gaya yang lebih ringkas dan santai terutamanya pada musim panas. 

c. What outfit/clothes would you like to buy on Lazada’s platform for this Raya? 


Untuk melengkapkan keperluan raya pada tahun ini, jika membeli di lazada saya suka membeli Baju Melayu Classic(Dark Purple) kerana lebih menawan dan berkualiti. Baju ni sya nak pakai untuk raya kedua nanti. Diharap raya pada tahun ini lebih bermakna dan lebih meriah dengan baju yang lebih cantik dan sedondong dengan anak dan isteri. 






Meriahkan hari raya korang dengan membeli belah di lazada. Marhaban Ya Ramadhan and Riang Ria Raya sale (http://www.lazada.com.my/riang-ria-raya/)that will take place from May 19 to 30 June (where you can find special discounts up to 90%!). 



Ada yang dah join Lazada Contest ke? Kickstory terlepas join contest 1 dan 2 di sebabkan kengkangan masa. Ok lah, rasanya nak cuba join contest 3 dan 4. Manalah tahu menang kan..Boleh shopping raya..

Kalau ada yang belum join contest ni, sila KLIK DISINI untuk join. 



Previous Post Next Post