Lazada Malaysia Big Baby Fair





LAZADA MALAYSIA BIG BABY FAIR. Sudah lama kickstory.net menjadi pelangan setia lazada.com.my dengan membeli pelbagai barangan seperti baju untuk diri sendiri, baju untuk si manja saya Hannah (umur hampir dua tahun April ni), gadget dan sebagainya. Kickstory.net juga telah lama join affiliate program yang disediakan oleh Lazada. Membeli di Lazada adalah satu kepuasan dengan harga yang ditawarkan lebih murah, jimat dan cepat. 


Kali ni kickstory nak cuba join contest yang dianjurkan oleh Lazada. Mana tahu tiba-tiba menang hadiah tempat pertama dan boleh gunakan voucer tu untuk shopping hadiah untuk anak tersayang di lazada..hehe...Yang nak join contest ni jangan lupa klik link di bawah ya..





A. Apakah pilihan jenama kegemaran lampin untuk anak anda?


Jenama pilihan lampin pakai buang yang menjadi pilihan saya dan isteri ialah DIAPEX. Lampin ni telah menjadi pilihan saya kerana lebih selesa dan tahan lebih lama dari kebocoran terutama yang DIAPEX premium. Lampin DIAPEX telah diguna sejak anak saya masih bayi sampai lah sekarang (hampr 2 tahun bulan April ni). Harga lampin ni lebih berpatutan untuk digunakan..Apa yang penting pada saya, anak ceria tanpa gangguan...


B Apakah pilihan kegemaran formula bayi untuk anak anda?

Pilihan susu formula yang sesuai untuk anak saya ialah NESTLE LACTOGEN. Susu jenis ini harganya lebih berpatutan dan sesuai dengan anak saya. Saya telah banyak mencuba jenis susu untuk anak saya, namun susu NESTLE LACTOGEN telah menjadi pilihan anak saya kerana rasanya lebih sedap.Yang pastinya, anak sihat membesar dengan riang...Syukur..



C. Pilih 1 produk dari Lazada Malaysia untuk diberikan kepada anak anda



Antara pilihan produk Lazada untuk anak saya ialah Triple’B : Safety Play Fence ( 14+2 Panel ). Produk ini sesuai dengan umur anak saya yang kelihatan lebih aktif dalam peringkat tumbesaran.Apa yang paling penting, keselamatan anak saya akan terjamin dan yang pastinya anak saya bermain dengan ceria di kawasannya sendiri..











JANGAN lupa kunjungi website Lazada untuk mendapatkan promosi hebat barangan bayi dan kanak-kanak pada 29 Mac hingga 2 April 2017 sehingga 85%...



29 Mac - 2 April 2017







Next Post Previous Post
1 Comments
  • mrhanafi
    mrhanafi April 02, 2017

    tahniah....kerana menyertai kempen Lazada..

    sangat bagus tu..

Add Comment
comment url