Tempat Duduk Percuma Airasia

AirAsia sekali lagi akan membuat promosi tempat duduk percuma yang bermula pada tengah malam ini 7 September 2015..

http://www.airasia.com/my/ms/book-with-us/airasia-sale-promotion-tips.page?utm_source=AA_SE&utm_medium=email&utm_campaign=20150904_Teaser_MYMS 


MURAH MURAH MURAH! JUALAN MURAH AirAsia kini bermula!

Kami suka memberi Tetamu kami tawaran hebat ke destinasi yang menakjubkan di seluruh dunia! Dan kerana itulah Tetamu kami semakin bertambah dengan setiap promo, jadi beberapa rintangan yang tidak dapat dielakkan mungkin berlaku semasa jualan murah ini. Bagi mempercepat proses penempahan anda, kami telah mengenal pasti beberapa isu yang biasa berlaku dan menyediakan panduan ringkas bagi membantu anda mendapatkan tambang murah dengan lebih mudah!

Layari www.airasia.com melalui telefon bimbit atau Aplikasi AirAsia sebagai alternatif

Adakah halaman 'Bilik Menunggu' or 'Time Out' muncul terlalu kerap? Kenapa tidak menempah melalui telefon bimbit anda? Log masuk ke airasia.com melalui telefon bimbit atau Aplikasi AirAsia untuk membuat tempahan dengan mudah.

IMBAS SAYA UNTUK MEMUAT TURUN APLIKASI #1 DI ASIA TENGGARA

iPhone

Android

• Ia mungkin perlahan juga; tapi teruskan mencuba sehingga berjaya!
• Kad Kredit merupakan SATU-SATUNYA cara pembayaran.

Sebelum anda bermula

Buka satu Akaun dengan AirAsia: Klik di Sini untuk Mendaftar
Langkah ini dapat membantu sekiranya anda menghadapi masalah pembayaran. Anda boleh terus log masuk ke akaun anda dan kembali ke Urus tempahan saya' untuk melengkapkan pembayaran tanpa perlu bersusah-payah membuat tempahan sekali lagi! Lebih mudah, bukan?
Pastikan anda menggunakan IE9.0 (Muat turun) or Mozilla Firefox (Muat turun)
TIADA diskriminasi kepada pelayar lain tetapi dua pelayar ini dilaporkan sangat stabil sepanjang proses penempahan.
Rancang perjalanan anda lebih awal
  • Sediakan beberapa rancangan perjalanan. Jika Rancangan A tidak berjaya, sekurang-kurangnya anda mempunyai rancangan sokongan dan anda tidak perlu bersusah-payah merancang dari permulaan sekali lagi.
  • Semua Nama Penuh dan Tarikh Lahir tetamu akan tersedia bagi mempercepatkan proses tempahan
  • Untuk proses tempahan yang lebih pantas lagi, rekodkan terlebih dahulu butiran teman seperjalanan kegemaran anda di bawah 'Keluarga & rakan saya' dalam PROFIL SAYA
PERINGATAN PENTING:
  • Anda hanya mempunyai maksimum 10min di setiap halaman Cari Penerbangan dan Pilih Penerbangan; jika berlengah-lengah lebih lama, anda akan dihantar semula ke 'Bilik Menunggu'.
  • JANGAN cuba membuka lebih daripada satu tab (di bawah pelayar yang sama) untuk membuat carian tambang kerana ia tidak membolehkan anda meneruskan tempahan/pembayaran. Anda mungkin memasuki tarikh perjalanan yang SALAH.
  • Pastikan anda telah mengaktifkan tetingkap pop-naik bagi melancarkan proses pembayaran.

'Bilik Menunggu'

Anda akan dihantar ke ‘Bilik Menunggu’ apabila carian anda memerlukan lebih masa. Jadi jangan klik butang segar semula pada pelayar anda apabila anda berada di halaman tersebut atau terpaksa memulakan kembali penantian di ‘Bilik Menunggu’.

Halaman ‘Time Out’

Halaman ‘Time Out’ biasanya muncul pada peringkat akhir proses penempahan anda JIKA pelayan agak sibuk. Anda boleh menghindari halaman ‘Time Out’ ini dengan mudah secara menekan butang Kembali, diikuti butang Segar Semula.
Untuk mengetahui bagaimana anda boleh memperoleh tambang rendah seperti seorang pro, dapatkan lebih banyak petua di sini

 


Previous Post Next Post