Yahudi Yang Di Laknat - Kickstory

Latest

Just Another View With A DSLR

Thursday, September 20, 2012

Yahudi Yang Di Laknat

Yahudi sekarang semakin bodoh dengan membuat provokasi yang melampau dengan membuat video yang menghina Nabi Muhammad SAW. Semua Yahudi sepatutnya dihukum bunuh tanpa meninggalkan sisa seperti yang dilakukan oleh Hitler suatu ketika dahulu.

Yahudi serta kumpulan2 pelampau adalah sekutu kuat yang  mencipta video yang membuatkan semua orang Islam marah. Perkara ini adalah tidak patut dibuat sekirannya mereka berfikiran waras. Yahudi juga telah memainkan sensitiviti agama Islam dengan agama lain supaya berlaku kekacauan di bumi ini.

Namun disebalik provokasi yang ditimbulkan oleh Yahudi yang dilaknat, kita sebagai orang Islam perlu bersatu untuk memerangi agenda jahat Yahudi dan sekutunya. Walaupun kita dihina, namun semangat perpaduan antara orang Islam semakin kuat sehingga benteng-benteng Ummah tidak dapat dipecahkan oleh orang Yahudi dan sekutunya.

Kekuatan dan perpaduan semua muslim dan muslimat di dunia dan di setiap penjuru dunia akhirnya bersatu demi mempertahankan kesucian Islam dan Nabi Muhammad SAW. Dengan bersatunya kita, maka kaum Yahudi dan sekutunya akhirnya akan tunduk kepada kita.

Wahai semua orang Islam di dunia di seluruh benua Asia, benua Arab, benua Eropah dan sebagainya, marilah kita sama-sama bangkit dan bersatu bagi mempertahankan maruah agama kita dan nabi kesayangan kita. Marilah kita sama-sama boikot Israel dan kaum yahudi. Ini kerana mereka adalah musuh kita.

 Walaupun pelbagai provokasi telah ditimbulkan oleh Yahudi, namun percayalah kita semua akan bangkit suatu hari nanti menentang Yahudi yang dilaknat...Amin....

No comments:

Post a Comment