Kekejaman Israel. Patutkah kita berdiam diri? - Kickstory

Latest

Just Another View With A DSLR

Tuesday, January 25, 2011

Kekejaman Israel. Patutkah kita berdiam diri?


Kekejaman Israel yang tidak mengenal batas kemanusiaan semakin menjadi-jadi apabila rakyat Palestin diusir dari Negara mereka sendiri tanpa belah kasihan . Jika dahulunya Israel adalah musuh Negara-negara Eropah terutamanya Jerman, Amerika dan sebagainya. Namun sekarang  keadaan ini adalah jauh berbeza. Negara Eropah kini sudah menjadi “binatang” peliharaan Israel dengan hanya mengikut arahan Israel. 


Kebodohan negara Eropah yang tidak tahu sejarah lampau tentang kejahatan Israel telah menjadikan Eropah sebagai kambing hitam. Jika dahulu, Israel dibenci dan dicaci namun sekarang Israel telah diagungkan oleh Negara Eropah dengan menjadi sekutu kuat Israel terutamanya Amerika.Apa yang telah dilakukan oleh Hitler oleh rakyat Israel dulu? Diusir dengan cara yang hina oleh Hitler. Ini berlaku kerana sikap Israel yang talam dua muka, tidak mengenang jasa dan sebagainya. 

Patutkah kita berdiam diri apabila Palestin dijajah? Rakyat palestin yang seagama dengan kita dibunuh!!. Jika kita tidak boleh membantu mereka dari segi angkatan tentera, marilah sama-sama kita berdoa supaya mereka selamat dan merdeka dari kekejaman Israel. Semoga Allah SWT menurunkan bala tenteraNya bagi memusnahka Israel. Marilah sama-sama kita boikot produk keluaran ISRAEL..

"BOIKOT ISRAEL"

No comments:

Post a Comment