Seks, Gila Seks, Lucah, Gian, Rogol - Kickstory

Latest

Just Another View With A DSLR



Thursday, September 23, 2010

Seks, Gila Seks, Lucah, Gian, Rogol

Mungkin korang terkejut dengan entri kali ini, saje je gua bubuh entri tu coz nk gempakkan korang semua dengan isu yang tidak berkesudahan ni. Kalau kita fikir skrng ni, remaja a.k.a orang melayu iaitu anak bangsa kita ni mmg tak tahu malu n tak takut dosa. Dah ler buat projek kat tempat2 yang awam. Mmg tak tahu malu langsung.

Nak kata bodoh nanti apa plak kata depa. Mmg depa ni kurang ajar bab2 cam ni kot. Sbb tur ler mereka terjebat dgn hal ni. Mungkin mereka ni terdedah dengan budaya barat kat TV tak pun dibawa secara exklusif oleh artis2 negara kita terutama cara permakaian dan pergaulan sbb tu ler remaja hari ni sanggup melakukan seks bebas, rogol dan sebagainya.
Runsing gua kalau dok pikir pasal perangai remaja zaman sekarang ni. Pastu adalah kes2 yang buang anak hasil dari melakukan perkara terkutuk tu. Mana lah letaknya maruah hampa sebagai seorang Islam?

No comments:

Post a Comment